Pemakanan Sihat

Sustained Release Vita C 500mg

Sustained Release Vita C 500mg

Bekalan Vitamin C Serba Semula Jadi untuk Sepanjang Hari

Sustained Release Vita-C adalah pilihan paling tepat yang mampu bertindak sepanjang hari bagi membekalkan semula vitamin C yang hilang daripada tubuh disebabkan oleh aktiviti harian.

“Sains pembebasan berterusan secara semulajadi” vitamin C telah direka oleh Shaklee. Setiap tablet vitamin C mengandungi 7,5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut ke dalam tubuh badan kita setiap jam. Ujian klinikal telah membuktikan vitamin C dalam 2 tablet Vitamin C Shaklee (di dalam jurang masa 5 jam) mampu kekal didalam plasma darah kita selama 24jam.

Sustained Release Vita-C 500mg dengan rumusan serba semula jadi, ini memenuhi keperluan vitamin C tubuh, serta amat penting untuk menyihatkan tulang, gigi, gusi dan seluruh tubuh secara amnya. Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Ia berkemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C didalam tubuh badan kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikel bebas.

*Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Comments