Pemakanan Sihat

Collagen Powder Shaklee


Semakin kita menua, penghasilan kolagen oleh tubuh badan kita semkin berkurangan, mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus. Disamping kulit yang semakin mengendur. Umur bukanlah hanya satu faktor yang menyebabkan kekurangan kolagen didalam tubuh badan kita. Faktor-faktor lain yang menyebabkan kerosakan kolagen adalah seperti faktor kita terdedah kepada matahari terlalu lama, radikal bebas diudara, air dan nutrisi, merokok dan sebagainya.

Justeru itu, Collagen Powder Shaklee mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut.

Manfaat Utama Collagen Powder Shaklee

Tampak lebih muda


1. Kollagen juga bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut, dan merangsang pertumbuhan semulajadi.
2. Kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat.
3. Kulit akan kurang kering, dan elastisiti akan bertambah baik. Kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan mengurangkan parut.
4. Membantu menghilangkan tanda penuaan. Awet Muda.

Rasa lebih muda

1. Kolagen adalah sama penting untuk tulang seperti juga tulang perlukan kalsium. Kolagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinanya untuk rapuh.
2. Kolagen juga membantu mengurangkan kesakitan dan geseran disendi-sendi.
3. Baik untuk mata. Kornea memerlukan kolagendan ianya membantu mengkalkan otot mata supaya tetap anjal.
4. Memastikan otak sentiasa sihat. Sel glya membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh kolagen. adalah penting untuk menentukan agar otak anda mendapat manfaat kolagen agar minda anda tetap berkeadaan baik apabila semakin anda menua.










Buy Collagen Powder Shaklee

Comments

Post a Comment