Pemakanan Sihat

Vita-Lea® with Iron Formula
Vita-Lea® with Iron Formula


Multivitamin & Multimineral

Kepelbagaian yang Menakjubkan

Vita-Lea adalah multi-vitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai ‘Vitalize-Mineral’ dan disingkatkan sebutannya kepada ‘Vita-Min’, dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya daripada Shaklee.

Sains terbaik Shaklee menghasilkan salah satu suplemen yang paling komprehensif dan seimbang yang mampu anda miliki. Vita-Lea dirumus khas bagi memenuhi keperluan terhadap 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.

Tablet Vita-Lea ini disaluti dengan serbuk nutrisi-spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai’Explo-tab’. Ia merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung didalamnya mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Ujian klinikal telah membuktikan pengambilan Vita-Lea selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Vita-Lea telah dipilih oleh Center for Science di Amerika Syarikat sebagai The Best Multi – Vitamin di dalam Public Interest pada tahun 2000.

Apabila Diambil Setiap Hari, Vita-Lea:

  • Membantu mengekalkan kesihatan yang sempurna
  • Mengandungi beta karotena yang bermanfaat untuk menggalakkan pertumbuhan, memelihara penglihatan dan menjanakan semula tisu.
  • Membekalkan kalsium, fosforus serta vitamin C dan D untuk kesihatan tulang dan gigi
  • Biotin dan asid pantotenik menyokong metabolisme lemak dan karbohidrat
  • Vitamin B12 merangsang pembentukan sel-sel darah merah

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang berisiko menghidap lupus eritematosussistemik hendaklah berbincang dengan doktor mereka sebelum mengambil produk ini.

*Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Comments